آموزشی

معرفی وب سایت انواتو المنت + دانلود از انواتو

انواتو المنت

معرفی وب سایت انواتو المنت + دانلود از انواتو

وب سایت انواتو المنت یکی از قدرتمندترین سایت های دانلود محتوای دیجیتال می باشد که با خرید اکانت انواتو امکان دسترسی به میلیون ها فایل در زمینه های مختلف از جمله: آبجکت ها، بک گراند، تکسچر، ایلاستریشن، لوگو، موزیک ، پروژه های آماده پریمیر و فاترافکت و … دارید.

انواتو مارکت (Envato Market) مجموعه‌ای از فروشگاه‌های مختلف است که همه خدمات مربوط به طراحی سایت را شامل می‌شود. envato market در واقع یکی از 9 زیر مجموعه اصلی شرکت envato در کنار زیرمجموعه‌های محبوبی همچون انواتو المنت و انواتو استودیو است. انواتو مارکت با بیش از 3.6 میلیون آیتم فروشی، بزرگ‌ترین بخش Envato محسوب می‌شود و خود شامل 7 فروشگاه تخصصی معروف همچون themeforest و codecanyon می‌شود.

زیر مجموعه‌های انواتو مارکت

همانطور که اشاره کردیم Envato market به 7 زیرمجموعه تقسیم می‌شود. این زیر مجموعه‌ها هر یک فروشگاه‌های بزرگ و بسیار کاربردی هستند که در زمینه تم و قالب وبسایت، کد، ویدیو، صدا، گرافیک، عکس و فایل‌ها سه بعدی فعالیت می‌کنند و در ادامه با مهمترین زیر مجموعه‌های نواتو مارکت آشنا می‌شویم.

  • Themeforest: اصلی‌ترین و معروف‌ترین فروشگاه Envato market که شامل تعداد زیادی تم و قالب آماده برای CMS های مختلف همچون وردپرس و جوملا در تعداد بیشماری دسته مختلف می‌شود.
  • Codecanyon: در کدکانیون می‌توانید به بیش از 30 هزار کد اسکریپت و پلاگین دسترسی داشته باشید.
  • Videohive: مجموعه‌ای بسیار کاربری از 1 میلیون ویدیو افکت و استوک فوتیج که علاوه بر کاربرد در طراحی سایت می‌تواند برای ساخت ویدیوهای جذاب نیز مورد استفاده قرار بگیرید. ویژگی این مجموعه دسته بندی بسیار گسترده آن است.
  • Audiojungle: 927 هزار قطعه موسیقی و صداهای مختلف در این فروشگاه برای شما آماده شده‌اند تا از آن‌ها برای ساخت شخصیت اختصاصی وبسایت خود استفاده کنید.
  • Graphicriver: 741 هزار فونت، لوگو، آیکون و … در هزاران دسته بندی متنوع
  • Photodune: هزاران تصویر استوک و حتی اختصاصی که برای هر کسب و کاری مناسب خواهند بود
  • 3docean: بیش از 70 هزار مدل پرینت سه بعدی به همراه CG های مختلف

۱) معرفی سایت Themeforest

سایت Themeforest فروشگاهی است که در آن می‌توانید بیش از هزاران قالب وردپرس را خریداری کنید. علاوه بر وردپرس شما می‌توانید تم‌های مربوط به سایر CMS‌ها مانند جوملا را نیز در این سایت پیدا کنید. قالب‌های فروشگاهی و انواع پلاگین هم در تم فارست یافت می‌شود.

۲) معرفی سایت Envato Elements

در Envato Elements طراحان و افراد حرفه‌ای می‌توانند با عضویت در آن به ابزارهای مختلفی مانند فوت‌ها، گرافیک‌ها و … دسترسی داشته باشند. در حقیقت با عضویت در Envato Elements این امکان را خواهید داشت به مجموعه‌ زیادی از پکیج‌های طراحی دست پیدا کنید و شارژ بر اساس سالیانه و ماهیانه انجام می‌گیرد و نیازی نیست که به صورت جداگانه اقدام به خرید تک تک محصولات کنید.

۳) معرفی سایت Envato tuts+

سایت‌های آموزشی زیادی در دنیا برای حوزه کد نویسی، گرافیک و ساخت ویدیو و انیمیشن وجود دارد. یکی از این سایت‌ها، سایت envato tuts+ می‌باشد که هزاران ویدیوی آموزشی در اختیار شما قرار می‌دهد.

۴) معرفی سایت Envato Studio

انواتو استودیو یک فروشگاه فریلنسری می‌باشد که دقیقا مانند سایت Fiverr عمل می‌کند. شما به عنوان یک فریلنسر می‌توانید Gigهای خود را در این سایت قرار دهید و خدمات خود را ارایه دهید. کارفرماها بر اساس دسته بندی سایت یا سرچ موجود در سایت، فریلنسرها را پیدا می‌کنند و به صورت پروژه‌ای درخواست خود را ثبت می‌کنند.

۵) معرفی سایت Envato Sites

سایت Envato Sites، در حقیقت یک سایت ساز مانند Wix است که به شما اجازه می‌دهد که به راحتی سایت خود را همانطور که دوست دارید آماده کنید. جالب است بدانید که شما برای استفاده از خدمات سایت Envato Sites به هیچ دانش کد نویسی یا طراحی سایتی نیاز ندارید. شخصی سازی سایت خود به راحتی انجام می‌گیرد.

دانلود از انواتو

یکی از خدماتی که هورام گرافیک به شما می دهد امکان دانلود محصولات انواتو می باشد که به راحتی با پرداخت مبلغی ناچیز اقدام به دانلود در زمینه های مختلف کرده و فایل خود را با بالاترین کیفیت و حتی بدون تغییر خریداری و دانلود کنید. یک سری محصولات در هورام گرافیک موجود است و قابل خریداری، اما به دلیل بالا بودن محصولات شما می توانید به راحتی لینک محصول مورد نظر خود را برای ما ارسال کرده تا به سرعت فایل مورد نظر را برای شما خریداری کنیم.

کسب درآمد از انواتو

کسب درآمد از انواتو یه دلیل اینکه محدودیت در IP ایران وجود دارد و ایران را تحریم کرده مقداری سخت می باشد اما هورام گرافیک این مسیر را برای شما هموار کرده تا به راحتی بتوانید محصولات خود را خریداری کنید. کسب درآمد به این شکل است که محصولات خود را (مثال: طراحی) در سایت انواتو آپلود کرده و از مقدار فروش شما هم سهم دارید.

0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *